Preskočiť na kategórie produktov Preskočiť na košík Preskočiť na navigáciu

Nemám záujem o zľavy a propagačné akcie, chcem skryť lištu.

FAQ - Často kladené otázky

Spísali sme otázky, na ktoré sa nás najčastejšie pýtate. Ak ste odpoveď nenašli, využite našu zákaznícku linku.

 

 Čo vás zaujíma?

 

 Nákup, doručenie

Aké sú možnosti doručenia?

  1. Kuriérom na adresu - GLS,Slovenská pošta
  2. Osobný odber na predajniach 4camping
  3. Osobný odber na výdajných miestach Packeta

 

Koľko zaplatím za dopravu a osobný odber?

Forma doručenia pri objednávke do 54 €  pri objednávke nad 54 € 
Osobný odber - predajne 4camping ZADARMO ZADARMO
Osobný odber - Packeta 2.49 € ZADARMO
Dopravca - GLS 3.29 € ZADARMO
Dopravca - Slovenská pošta 4.69 € ZADARMO

Platba na dobierku alebo platba pri osobnom odbere na pobočkách 4camping je za 0,99 €.

Kedy bude moja objednávka doručená?

Objednávky sa snažíme odovzdať dopravcovi v pracovné dni do 24 hodín od ich vytvorenia. Bežná doba doručenia je 2 pracovné dni (Slovenská pošta cca 5 pracovných dní). Stav objednávky môžete sledovať pomocou odkazu, ktorý vám zašleme emailom spoločne s rekapituláciou objednávky. O dátume doručenia vás bude informovať dopravca.

Kedy bude tovar pripravený na vyzdvihnutie na predajni?

Tovar je na predajniach k dispozícii obvykle do 2 pracovných dní. O tom, že je tovar pripravený na vyzdvihnutie, vás budeme informovať pomocou SMS a e-mailu.

Ako môžem zaplatiť svoju objednávku?

Zaplatiť môžete platobnou kartou, prevodom alebo v hotovosti (dobierkou alebo na predajni pri prevzatí). Benefitné karty/Flexipasy neprijímame.

Kam mám zadať zľavový kupón?

Zľavový kupón môžete zadať do poľa zľavový kód v dolnej časti prehľadu objednávky v košíku (www.4camping.sk/kosik). Po stlačení tlačidla použiť sa zľava automaticky odpočíta od hodnoty objednávky. Viac o Zľavových kódoch

 

 

 Vrátenie a výmena tovaru

Ako môžem tovar vrátiť?

Nepoužitý tovar môžete do 14 dní od prevzatia vrátiť. Ak ste členom zákaznickeho programu 4camping eXtra, máte na vrátenie tovaru 30 dní. (Tovar musí byť zabalený v originálnom obale vrátane visačiek.) Pre vrátenie tovaru vyplňte prosím formulár odstúpenia od kúpnej zmluvy

Vracať môžete:

V predajni OC Danubia Bratislava sa nedá vymeniť nepoužitý tovar a nie je možné platiť darčekovými poukazmi.

  • Poštou zašlite na adresu: 4camping.sk, Miletičova 44, 821 09 Bratislava. Do balíka priložte vratkový formulár alebo číslo prípadu, ktoré získáte po vyplnění formulára. 

Originálne obaly tovaru nesmú byť poškodené. V prípade poškodenia tovaru alebo originálneho obalu sa musí vratná suma zohľadniť.

Môžem tovar zaslať cez Packetu?

Áno, tovar môžete zaslať Vami vybraným dopravcom. Dôležité je, aby bol doručený na našu adresu. Vrátenie tovaru je na Vaše náklady.

Prišiel mi iný tovar, než som si objednal

Vaša zásielka obsahovala iný tovar, než bol v objednávke? V balíku niečo chýbalo alebo naopak tam bolo niečo naviac? Vyplňte príslušný formular a my vás budeme kontaktovať.

Tovar mi prišiel poškodený

Prevzali ste balíček, ktorý obsahoval akokoľvek poškodený tovar? V balení produktu chýbala nejaká jeho súčasť? Vyplňte príslušný formular a my vás budeme kontaktovať.

Nesedí mi veľkosť, ako ju môžem vymeniť?

Tovar je možné vymeniť kus za kus iba na niektorej z našich predajní. Pre výmenu je nutné si vopred vytvoriť na danú predajňu objednávku na e-shope a po SMS upozornení prísť tovar vymeniť. Tovar znova nehraďte.

Pokiaľ nemáte možnosť našu predajňu navštíviť, je potrebné tovar vrátiť prostredníctvom dopravcu na našu adresu: 4camping.sk, Miletičova 44, 821 09 Bratislava. Do balíka priložte vratkový formulár alebo číslo prípadu, ktoré získate po vyplnení formulára. Tovar môžete vrátiť do 14 dní od prevzatia a objednať si tovar nový v požadovanej veľkosti. Pokiaľ ste členom zákaznickeho programu 4camping eXtra, máte na vrátenie tovaru 30 dní.

Predĺžená lehota na výmenu darčekov

Predĺžená lehota platí na všetok tovar zakúpený v období od 1. 11. do 23. 12. 2024 v našom e-shope. Tovar sa dá vymeniť do 15. 1. 2025. Tovar možno vymeniť za inú dostupnú veľkosť alebo za iný produkt v rovnakej alebo vyššej hodnote (prípadný rozdiel doplatíme). Viac informácií nájdete TU

Vraciam tovar, kedy mi vrátite peniaze?

Peniaze vám vrátime na účet do 14 dní od prevzatia vráteného tovaru.

 

 Reklamácia

Ako reklamovať tovar?

Na urýchlenie reklamácie odporúčáme vyplniť reklamačný formulár.

Doručiť tovar na reklamáciu môžete:

  • Osobne  na našich predajniach
  • Prostredníctvom dopravcu - reklamovaný tovar vrátane všetkých jeho súčástí pošlite spolu s kópiou daňového dokladu a s reklamačním formulárom na adresu: 4camping.sk, Miletičova 44, 821 09 Bratislava. 

Nesedí mi veľkosť, môžem produkt reklamovať?

Zle zvolená veľkosť a nepadnúci strih nie je chybou výrobku a nejedná sa o reklamáciu. Do 14 dní od prevzatia môžete tovar vrátiť. Ak ste členom zákaznickeho programu 4camping eXtra, máte na vrátenie tovaru 30 dní.

Prišiel mi iný tovar, než som si objednal

Vaša zásielka obsahovala iný tovar, než bol v objednávke? V balíku niečo chýbalo alebo naopak tam bolo niečo naviac? Vyplňte príslušný formular a my vás budeme kontaktovať.

Tovar mi prišiel poškodený

Prevzali ste balíček, ktorý obsahoval akokoľvek poškodený tovar? V balení produktu chýbala nejaká jeho súčasť? Vyplňte príslušný formular a my vás budeme kontaktovať.

Ako prebieha reklamácia?

Pri prijatí reklamácie vám vystavíme reklamačný protokol, do ktorého zaznamenáme aktuálny dátum, presné označenie tovaru a tiež spôsob vybavenia, aký požadujete.

Reklamovaný tovar následne v spolupráci s výrobcom posúdime. 

Zo zákona na to máme maximálně 30 dní, ale snažíme sa to stihnúť čo najskôr.

Musím na reklamáciu poslať celý stan alebo stačí prasknutá tyčka?

Teoreticky by stačila len tyčka. V prípade, že by výrobca reklamáciu uznal a nebol by z technických dôvodov schopný vám danú tyčku vymeniť samostatne, bolo by nutné dodatočne doposlať celý stan. Preto odporúčame k reklamácii doručovať tovar vždy vrátane všetkých jeho súčastí

Kde sa môžem informovať o priebehu mojej reklamácie?

Ozvite sa nám na reklamačnů linku: +421 214 214 702 alebo napíšte na reklamace@forcamping.sk.

 

 Predajne, možnosť vyskúšania

Ako zistím, aký tovar máte na predajni?

Vzhľadom na šírku sortimentu, je väčšina tovaru dostupná iba na centrálnom sklade. Tovar je nutné si na predajňu najskôr objednať, pričom si môžete objednať aj viac kusov na porovnanie a vyskúšanie a o kúpe sa rozhodnúť až na mieste.

Kedy dorazí objednaný tovar na predajňu?

Tovar je na všetkých predajniach k dispozícii zvyčajne do 2 pracovných dní.  O tom, že tovar je pripravený na vyzdvihnutie, vás budeme informovať pomocou sms a e-mailu.

Môžem si objednať viac veľkostí a vyskúšať si tovar na predajni?

Áno. Všetky naše predajne sú vybavené skúšobnou kabínkou. Vybraný tovar platíte až po vyskúšaní.

Ako objednám tovar na vyskúšanie na predajňu?

Vložte do košíka tovar, ktorý si chcete na predajni vyskúšať. Ako dopravu zvoľte doručenie na vámi vybranú predajňu a platbu v hotovosti alebo kartou pri prevzatí. 

Čo keď sa mi tovar objednaný na predajňu nebude páčiť?

Tovar objednaný na predajňu platíte až po vyskúšaní iba ak si ho vyberiete. V prípade, že si nákup rozmyslíte neskôr, môžete nepoužitý tovar v pôvodnom obale a s visačkami také vrátiť.

Ako dlho na mňa objednávka počká na predajni?

Na vyzdvihnutie objednávky máte 5 pracovných dní. V prípade, že si tovar nemôžete vyzdvihnúť, zavoleje prosím na zákaznicku linku a dohodnite sa na neskoršom prevzatí.

Môžem pri predajni zaparkovať?

Možnosti parkovania uvidíte po rozkliknutí mapky u konkrétnej predajne.

Dá sa platiť kartou?

Áno, platiť kartou možno vo všetkých našich predajniach.

 

 

  Zľavové kódy

Kam mám zadať zľavový kupón?

Zľavový kupón môžete zadať do poľa zľavový kód v dolnej časti prehľadu objednávky v košíku (www.4camping.sk/kosik). Po stlačení tlačidla použiť sa zľava automaticky odpočíta od hodnoty objednávky.

 

Kde získam zľavový kupón?

Prehľad aktuálne platných zľavových kódov nájdete na stránke Extra zľavy.

Mám viac darčekových poukazov, môžem ich využiť v jednej objednávke?

Áno, kódy stačí zadávať do okienka zľavový kód jednotlivo.

Môžem využiť viac zľavových kupónov?

Bohužiaľ nie. V každej objednávke je možné využiť iba 1 zľavový kupón.

Môžem použiť zľavový kód na nákup darčekového poukazu? 

Bohužiaľ, nie, na nákup darčekových poukazov, ako ceniny (alternatíva peňazí), sa nedajú uplatniť zľavové kódy.

Dá sa kombinovať darčekový poukaz a zľavový kupón?

Áno, k darčekovým poukazom sa dá v objednávke pridať aj jeden zľavový kupón. Kódy sa zadávajú po políčka zľavový kód jednotlivo.

Prečo sa mi nenačítal zľavový kupón?

Skontrolujte si či ste zadali zľavový kupón správne a či nevypršala jeho platnosť. Ak je všetko v poriadku a kupón stále nefunguje, napíšte nám prosím na email objednavky@forcamping.sk.

Kedy mi príde zľavový kupón na 1. nákup?

Zľavový kupón odosielame na zadaný email automaticky. Mal by doraziť do 5 minút. V prípade, že sa vám v pošte nezobrazí skontrolujte si záložku "hromadné" a "spam".