Summit to Eat Vegetar. Jalapeño s ryžou 217 g
Dehydrované jedlo
Vegetariánske Jalapeño s ryžou vo veľkom balení, od firmy Summit to Eat, je lahodný a praktický cestovný pokrm. Vhodný pre milovníkov mexickej kuchyne.
Informácie o produkte
Tento cestovný pokrm značky Summit to Eat je veľmi praktický, a to vďaka svojej váhe a veľkosti. Nie sú tu použité žiadne umelé konzervanty, čo zaručuje vynikajúcu prírodnú arómu. Má tiež dlhú trvanlivosť, až 7 rokov. Vďaka technike vymrazovania, ktorá funguje na princípe vysušenia mrazom, je jedlo zakonzervované (= bez pridania chémie) a zbavené drvivej väčšiny vody (= zľahkne), avšak chuť zostáva stále ako za čerstva.
Výhody pokrmu Summit to Eat:
- praktické, chutné
- rýchla príprava
- trvanlivosť 7 rokov
- bez konzervantov
Príprava:
- Odtrhnite okraj vrecka.
- Vyberte vrecko obsahujúce pohlcovač kyslíka (nehorľavý sáčok obsahujúci oxid železa pohlcujúci vlhkosť).
- Do vrecka nalejte horúcu vodu (550 ml) a zamiešajte.
- Uzavrite vrecúško a obsah nechajte rehydratovať.
- Po 8 minútach zamiešajte, prípadne dochuťte.
Tabuľka výživových hodnôt:
Výživová hodnota na 100 g / na porciu (217 g):
- Energia: 462 kcal / 1003 kcal
- Bielkoviny: 11,1 g / 24,1 g
- Sacharidy: 60,9 g / 132 g
- Z toho cukry: 15,2 g / 33 g
- Tuky: 22,3 g / 48,5 g
Zloženie:
- dlhozrnná ryža (19 %)
- červené fazule (10 %)
- karfiol (10 %)
- paprika (10 %)
- paradajky (10 %)
- cibuľa (10 %)
- paradajkový pretlak
- repkový olej
- tmavá horká čokoláda (cukor, kakaová hmota, kakaové maslo, emulgátor, vanilková príchuť)
- Chipotle chilli pasta (mletý Chipotle, cukor, vínny ocot, soľ)
- kukuričná múka
- soľ
Parametre
- Značka
- Summit to Eat
- Hmotnosť
- 217 g
- Počet porcií
- 2
- Druhy mäsa
- Bez mäsa
- Trvanlivosť
- 7 rokov
- Spôsob úpravy
- Dehydrované
- Vegetariánske
- Áno
- Bezlepkové
- Nie
- Farba
- žltá
- Záručná doba
- 2 roky
- Kód produktu
- 76037857
- EAN
- 5060138532052
O výrobcovi
Summit to Eat je nová značka, ktorá vznikla přebrandováním svetoznámej značky Mountain House v Európe. Viac ako 40 rokov je najobľúbenejším výrobcom dehydrované stravy medzi cestovateľmi, turistov, kempovaní a ďalšími outdoorovými nadšencami. Výrobné postupy a technológie sa nezmenili, naopak sa rozšírila ponuka jedál a zvýraznila sa chuť (nie glutamáty!).