Summit to Eat Pikantné cestoviny Arrabiata 156 g
Dehydrované jedlo
Obľúbené cestoviny Arrabiata od firmy Summit to Eat v pikantnej paradajkovo-cesnakovej omáčke, vhodné aj pre vegetariánov.
Informácie o produkte
Pochutnajte si na vynikajúcich pikantných cestovinách Arrabiata značky Summit to Eat v pikantnej paradajkovo-cesnakovej omáčke. Jedlo je vhodné aj pre vegetariánov.
Jedlo je perfektné, keď potrebujete jedlo na cesty, ktoré vás udržia v plnej sile na zdolanie všetkých dobrodružstiev. Pokrm je možné konzumovať priamo z vrecúška alebo podľa potreby servírovať na tanier.
Jedlo má dlhú trvanlivosť, až 7 rokov. Vďaka technike vymrazovania , ktorá funguje na princípe vysušenia mrazom, je jedlo zakonzervované (= bez pridania chémie) a zbavené drvivej väčšiny vody (= zľahkne), avšak chuť zostáva stále ako za čerstva.
Výhody pokrmu:
- praktické, chutné výdatné jedlo
- trvanlivosť 7 rokov
- bez konzervantov
- rýchla príprava
Príprava:
1. Odtrhnite okraj vrecúška.
2. Vyberte vrecko obsahujúce pohlcovač kyslíka (nehorľavé vrecko obsahujúce oxid železa pohlcujúce vlhkosť).
3. Do vrecúška nalejte horúcu vodu (malé balenie 420 ml/veľké balenie 770ml) a zamiešajte.
4. Uzavrite vrecúško a obsah ponechajte rehydratovať.
5. Po 8 minútach zamiešajte, prípadne dochuťte.
Tabuľka výživových hodnôt:
Výživová hodnota |
| na 156 g | na porciu (260 g) |
Energia |
| 601 kcal | 1000 kcal |
Bielkoviny | 19 g | 32 g | |
Sacharidy |
| 96 g | 160 g |
Z toho cukry |
| 24 g | 39 g |
Tuky |
| 19 g | 32 g |
Zloženie:
- Cestoviny (pšenica) (50%)
- paradajky (25%)
- paradajkové pyré
- repkový olej
- mletý cesnak
- bazalka
- chilli
- soľ
Parametre
- Značka
- Summit to Eat
- Hmotnosť
- 156 g
- Počet porcií
- 1
- Druhy mäsa
- Bez mäsa
- Trvanlivosť
- 7 rokov
- Spôsob úpravy
- Dehydrované
- Vegetariánske
- Áno
- Bezlepkové
- Nie
- Záručná doba
- 2 roky
- EAN
- 5060138530027
O výrobcovi
Summit to Eat je nová značka, ktorá vznikla přebrandováním svetoznámej značky Mountain House v Európe. Viac ako 40 rokov je najobľúbenejším výrobcom dehydrované stravy medzi cestovateľmi, turistov, kempovaní a ďalšími outdoorovými nadšencami. Výrobné postupy a technológie sa nezmenili, naopak sa rozšírila ponuka jedál a zvýraznila sa chuť (nie glutamáty!).