Summit to Eat Fazuľový kotlík 170 g
Dehydrované jedlo
Fazuľový kotlík od firmy Summit to Eat je vhodný pre vegánov aj vegetariánov, je plný zdravých fazule v chutnej cesnakovo-bylinkovej omáčke.
Informácie o produkte
Vychutnajte si výdatné jedlo na vašej expedícii alebo výlete. Fazuľový kotlík značky Summit to Eat je vhodný pre vegánov aj vegetariánov, je plný zdravých fazule v chutnej cesnakovo-bylinkovej omáčke. Jedlo je perfektné, keď potrebujete jedlo na cesty, ktoré vás udržia v plnej sile na zdolanie všetkých dobrodružstiev. okrm je možné konzumovať priamo z vrecúška alebo podľa potreby servírovať na tanier.
Jedlo má dlhú trvanlivosť, až 7 rokov. Vďaka technike vymrazovania , ktorá funguje na princípe vysušenia mrazom, je jedlo zakonzervované (= bez pridania chémie) a zbavené drvivej väčšiny vody (= zľahkne), avšak chuť zostáva stále ako za čerstva.
Výhody pokrmu:
- praktické, chutné výdatné jedlo
- trvanlivosť 7 rokov
- bez konzervantov
- rýchla príprava
Príprava:
1. Odtrhnite okraj vrecúška.
2. Vyberte vrecko obsahujúce pohlcovač kyslíka (nehorľavé vrecko obsahujúce oxid železa pohlcujúce vlhkosť).
3. Do vrecúška nalejte horúcu vodu (malé balenie 280 ml/veľké balenie 450 ml) a zamiešajte.
4. Uzavrite vrecúško a obsah ponechajte rehydratovať.
5. Po 8 minútach zamiešajte, prípadne dochuťte.
Tabuľka výživových hodnôt:
Výživová hodnota |
| na 102 g | na porciu (170 g) |
Energia |
| 601 kcal | 1001 kcal |
Bielkoviny | 14 g | 26 g | |
Sacharidy |
| 13 g | 24 g |
Z toho cukry |
| 5,1 g | 9 g |
Tuky |
| 50 g | 85 g |
Zloženie:
- Miešaná fazuľa (48%) (červená, biela, Borlotti, maslová fazuľa, cícer)
- krájaná mrkva
- zelené fazuľky
- cibuľa
- repkový olej
- paradajkový pretlak
- cesnak
- oregano
- kukuričná múka
- soľ
- biele korenie
Parametre
- Značka
- Summit to Eat
- Hmotnosť
- 170 g
- Počet porcií
- 1
- Druhy mäsa
- Bez mäsa
- Trvanlivosť
- 7 rokov
- Spôsob úpravy
- Dehydrované
- Vegetariánske
- Áno
- Bezlepkové
- Nie
- Záručná doba
- 2 roky
- EAN
- 5060138530072
O výrobcovi
Summit to Eat je nová značka, ktorá vznikla přebrandováním svetoznámej značky Mountain House v Európe. Viac ako 40 rokov je najobľúbenejším výrobcom dehydrované stravy medzi cestovateľmi, turistov, kempovaní a ďalšími outdoorovými nadšencami. Výrobné postupy a technológie sa nezmenili, naopak sa rozšírila ponuka jedál a zvýraznila sa chuť (nie glutamáty!).